ENDURANCEPRO EFB

endurancepro

Jedną z najbardziej zaawansowanych linii produktowych w ofercie Exide jest EndurancePRO EFB - wykonana w technologii EFB (Enhanced Flooded Battery), która dzięki zastosowaniu specjalnego separatora, znacznie poprawiła osiągi akumulatorów w zakresie pracy cyklicznej. Akumulatory te świetnie sprawdzą się w pojazdach z bogatym wyposażeniem wspierającym kierowcę w trasie, w tym w formie funkcji ,,hotelowej", jak również w autobusach miejskich i pojazdach kurierskich. Technologia EFB została wynaleziona przez Exide w 2008 r. i w pierwszej kolejności znalazła zastosowanie w akumulatorach z systemem Start-Stop.

Wysoką odporność na wstrząsy gwarantuje zastosowana technologia HVR® (High Vibration Resistance). Akumulatory EndurancePRO EFB przekraczają poziom V4 w teście wibracji przeprowadzanym według nowych europejskich standardów.

REKOMENDOWANE TYPY POJAZDÓW I WARUNKI UŻYTKOWANIA:
rys


Nowoczesne pojazdy wykorzystywane na długich trasach z akumulatorem zamontowanym na tylnej osi. Idealny do pojazdów poruszających się po trudnym terenie. Wymaga uzupełniania wodą.

Akumulatory EndurancePRO EFB, oferowane są w popularnych pojemnościach 180 Ah i 225 Ah, bazują na technologii hybrydowej, przez co polecane są w zastosowaniach, w których doskonałe osiągi w pracy cyklicznej są kluczowym parametrem doboru. Są akumulatorami nisko obsługowymi, w których ewaporacja elektrolitu jest niewielka, aczkolwiek akumulator wymaga okresowej kontroli poziomu elektrolitu i w razie potrzeby uzupełnienia wodą destylowaną. O ile zarówno StrongPRO EFB+, jak i EndurancePRO EFB sprawdzą się idealnie w pojazdach o napięciu ładowania 28,8 V lub większym, to w przypadku pojazdów o napięciu ładowania mniejszym od 28,8 V preferowany jest hybrydowy EndurancePRO EFB, gdyż w takim zastosowaniu technologia wapniowa może nie być najlepszym wyborem bez względu na producenta akumulatora.

Zalety akumulatora Exide EndurancePRO EFB

• Niezwykle solidny - teraz z technologią HVR®, spełnia wymagania V4  
rys
• idealny do intensywnej pracy cyklicznej: 2 razy dłuższa żywotność w pracy cyklicznej w porównaniu ze standardowym akumulatorem do pojazdów ciężarowych (zaawansowana technologia SHD z warstwą maty szklanej przytwierdzonej do masy czynnej na płycie) zapewnia doskonałą wydajność w pracy cyklicznej (do 200 cykli przy głębokości rozładowania 50%)

• Zwiększona trwałość

• Stworzony w oparciu o doświadczenie z rynku pierwszego wyposażenia (OE)

transport niskoemisyjny

ODDZIAŁY


Oddziały XLS
Pobierz