ZF Aftermarket przekształca swój portal internetowy w narzędzie niezbędne do pracy w warsztacie
Całkowicie zmodernizowany portal ZF Aftermarket został wyposażony w szereg nowych funkcji. Strona internetowa aftermarket.zf.com w nowej odsłonie to platforma służąca do kontaktu ze wszystkimi uczestnikami rynku: od warsztatów samochodowych aż po hurtownie oraz sieć autoryzowanych partnerów serwisowych ZF. Przeznaczono dla nich dedykowaną strefę partnerów dostępną po zalogowaniu, gdzie uzyskają dostęp do bazy wiedzy technicznej oraz innych przydatnych usług.
Aktualne informacje techniczne to podstawa pracy wszystkich uczestników rynku części samochodowych. Sięgając po papierowe wersje katalogów i drukowane instrukcje montażu nie tylko tracimy nasz cenny czas, ale i ponosimy ryzyko płynące z posługiwania się zdezaktualizowanymi informacjami i tym samym narażamy się na zamówienie niewłaściwych części. Właśnie dlatego ZF oferuje dealerom części, pracownikom warsztatów i wszystkim innym zainteresowanym dostęp do informacji, których potrzebują w swojej codziennej pracy zgromadzonych w jednym miejscu w Internecie.
Portal Aftermarket zmodernizowany tak, by maksymalnie otworzyć się na potrzeby użytkownika oraz wzbogacony o nowe funkcje. Nawiasem mówiąc, część nowych funkcji dostępna jest dla wszystkich odwiedzających stronę - jednak tylko zarejestrowani użytkownicy mogą w pełni wykorzystać zgromadzoną na stronie bazę informacji. Po zarejestrowaniu się na portalu Aftermarket, użytkownicy zdobywają dostęp do spersonalizowanego obszaru dla partnerów, wyposażonego w zintegrowaną platformę komunikacyjną do wymiany fachowej wiedzy, danych i informacji.
Partnerzy konceptu warsztatowego ZF [pro]Tech mogą skorzystać z pełnego dostępu do platformy oraz bezpośredniego wsparcia: mogą przeglądać instrukcje montażu, otrzymywać powiadomienia o kampaniach serwisowych i częściach wycofanych z rynku - wszystkich producentów samochodów, nie tylko produktów ZF. To niezbędne informacje dla niezależnych warsztatów oferujących przeglądy i konserwację zgodną z wytycznymi producenta oraz będącą warunkiem do zachowania gwarancji pojazdu.
W dziale “Informacje techniczne” użytkownik znajdzie video-instrukcje montażowe, ciekawe fakty o zmianach w zakresie materiałów produkcji lub modelu danej części, wsparcie techniczne dotyczące montażu i demontażu części, informacje o produkcie (na przykład karty bezpieczeństwa i charakterystyki, rodzaje smarów), fachową pomoc w zakresie diagnostyki pojazdów, wskazówki pomagające uniknąć uszkodzenia części i wiele więcej. Informacje te dostępne są po darmowej rejestracji.
Dzięki serii funkcji uzupełniających bazę wiedzy technicznej, portal Aftermarket stanowi wszechstronne narzędzie informacyjne dotyczące wszystkich aspektów pracy warsztatu samochodowego. Pośród nich można znaleźć:
Nowy inteligentny katalog online jest dostępny dla wszystkich użytkowników. Umożliwia łatwe wyszukiwanie po numerze referencyjnym części, rodzaju pojazdu lub numerze VIN. W nowym katalogu online użytkownik znajdzie nie tylko szukaną część, ale także numer EAN, numer części OE i inne numery porównawcze oraz widzi zdjęcia produktów i może dowiedzieć się, w jakich innych pojazdach część zamienna może być zainstalowana. W razie potrzeby katalog zawiera również informacje o narzędziach specjalistycznych potrzebnych do montażu. Ponadto po zalogowaniu do portalu można pobrać instrukcje montażowe dla wszystkich części zamiennych ZF: Lemförder, Sachs i TRW oraz akcje serwisowe producentów pojazdów. Użytkownik ma dostępne również historie wyszukiwania, zarówno części jak i pojazdów.
Platforma wymiany informacji dla wszystkich użytkowników rynku części samochodowych
Nowa odsłona Portalu ZF Aftermarket jest nie tylko narzędziem komunikacji dedykowanym warsztatom samochodowym, lecz również oferuje każdej z grup użytkowników dostęp do spersonalizowanych informacji i funkcji.
Oddziały ZF oraz nasi partnerzy serwisowi należący do Grupy ZF oraz warsztaty partnerskie na całym świecie, specjalizujących się w naprawie i regenerowaniu produktów ZF - również korzystają z portalu w celu uzyskania niezbędnych informacji.
Portal dostosowany jest do wymogów wszystkich urządzeń cyfrowych i można korzystać z niego wygodnie zarówno za pomocą komputera, jak i smartfona. W dodatku, każdy użytkownik otrzymuje dostęp do spersonalizowanego panelu klienta dostosowanego do statusu partnerskiego: z informacjami skrojonymi na miarę oraz wyróżnionymi modułami dopasowanymi do indywidualnych potrzeb.
Dzięki optymalizacji witryny dedykowanej rynkowi aftermarket, ZF stworzył wszechstronną platformę cyfrową niezbędną w codziennej pracy na rynku samochodowym - zaprojektowaną nie tylko dla partnerów konceptu warsztatowego ZF [pro]Tech, ale dla wszystkich użytkowników rynku samochodowego.