Ponad 30 lat na rynku

106 sklepów w 3 krajach

Dostawa 24h

Producent Hella

HELLA Polska Sp. z o.o. działa na rynku od 1993 roku. 

Firma ta zajmuje się dystrybucją towarów na rynku wtórnym, głównie w trzech grupach produktowych: oświetlenie (w tym żarówki samochodowe), elektronika i elektrotechnika. Produkty tej firmy są stosowane w przemyśle samochodowym, maszynowym, przy budowie silników, w przemyśle i handlu, a także w dziedzinie energii odnawialnych. Ponadto, Hella Polska dostarcza produkty bezpośrednio do lokalnych producentów autobusów, maszyn rolniczych, pojazdów specjalnych i innych. W ofercie firmy znajdują się również rozwiązania wspomagające sprzedaż i serwis techniczny, takie jak programy szkoleniowe i usługi dedykowane warsztatom, w tym infolinia techniczna (Hella Gutmann) pod numerem telefonu 800-425-566.

Części do:Ciężarówek, przyczep, naczep
Alternatory i rozruszniki
Wyposażenie elektryczne
Oświetlenie
Części zamienne do kabin
Części do:Maszyn budowlanych
Części do:Samochodów dostawczych

Poradnik

Czujnik NOx jest ważnym elementem układu oczyszczania spalin
Czujnik NOx jest ważnym elementem układu oczyszczania spalin służącym do redukcji stężenia szkodliwych substancji NOx (tlenki azotu). Jest stosowany w pojazdach z silnikiem wysokoprężnym z układem SCR (selektywna redukcja katalityczna) na bazie mocznika (AdBlue). Czujnik umożliwia zachowanie zgodności z rygorystycznymi wartościami emisji określonymi w normie Euro 5 i 6 zapewnia optymalne dozowanie AdBlue w układzie wydechowym silnika, a tym samym skuteczną redukcję szkodliwych dla środowiska tlenków azotu. Budowa, zasada działania, usterkiCzujnik NOx składa się z sondy i sterownika, połączonych ze sobą na stałe za pomocą wiązki przewodów. Czujnik jest zamontowany w układzie wydechowym i służy do wykrywania tlenków azotu w spalinach.
Pojemności układów klimatyzacji - ilości czynnika chłodniczego i oleju
Wszyscy wiemy jak ważny jest dla mechanika dostęp do danych technicznych. Nie inaczej jest w przypadku warsztatu obsługującego klimatyzację w pojazdach. Informacja o wielkości układu A/C w serwisowanym aucie jest kluczowa dla sprawnego jego działania. Nieznacznie większe (już nawet od 10 %) podanie za dużej ilości czynnika powoduje nie tylko drastyczny spadek efektywności chłodzenia wnętrza, ale przede wszystkim katastrofalnie wpłynie na kondycję sprężarki klimatyzacji. Takie działanie w konsekwencji w niedługim czasie spowoduje jej kosztowną awarię. Rozumiejąc te zagrożenia i potrzeby rynku zachęcamy do korzystania z poniższego materiału technicznego oraz linku. Rok 2001 był oficjalnie ostatnim rokiem stosowania czynnika R12 w systemach klimatyzacji samochodowych. 01. 01.