Ponad 30 lat na rynku

106 sklepów w 3 krajach

Dostawa 24h

Bezpośredni wtrysk benzyny firmy Bosch na przykładzie grupy Volkswagen

Zakres szkolenia

Część praktyczna

  • diagnostyka z wykorzystaniem urządzeń KTS i FSA na silnikach i samochodach szkoleniowych

Część teoretyczna

  • systemy bezpośredniego wtrysku benzyny – MED na przykładzie systemów MED 9 i MED 7, znajdujących zastosowanie w samochodach grupy VW
  • FSI a klasyczne silniki, spalanie mieszanek ubogich jednorodnych i uwarstwionych – korzyści, problemy
  • obwód niskiego ciśnienia paliwa: budowa i zasada działania systemu o zmiennym, elektronicznie regulowanym wydatku; integrator, adaptacje, ustawienia podstawowe
  • obwód wysokiego ciśnienia paliwa: budowa i zasada działania układu; budowa, zasada działania pomp wysokociśnieniowych – warianty, regulacja wysokiego ciśnienia, typowe usterki, tryby awaryjne, zachowania systemu;
  • wtryskiwacze wysokociśnieniowe – koncepcja sterowania, diagnostyka, montaż/demontaż
  • układ dolotowy: kierownice powietrza – budowa, cel stosowania, koncepcja sterowania, tryb awaryjny
  • tryby pracy silnika – rodzaje mieszanek, sposoby ich realizacji, zachowania systemu, tryby awaryjne, diagnostyka
  • układ wydechowy – obróbka spalin: budowa układu wydechowego, warianty
  • sonda szerokopasmowa w procesie regulacji składu mieszanki o zmiennym λ, budowa, zasada działania, diagnostyka
  • układ gromadzenia i redukcji tlenków azotu (NOx): emisja i redukcja tlenków azotu: budowa i zasada działania układu kumulacji i redukcji NOx, katalizator zasobnikowy NOx, czujnik NOx – budowa, zasada działania, zadania, diagnostyka, problem zasiarczania i odsiarczania katalizatorów NOx (również w kontekście jakości i zużycia paliwa)
  • recyrkulacja spalin w silnikach FSI
  • zmienne fazy rozrządu (również, jako element walki z tzw. turbodziurą)
  • elektronicznie sterowany układ chłodzenia: układ z elektronicznie sterowanym termostatem (budowa, zasada działania, cel stosowania, tryb awaryjny, diagnostyka), elektronicznie sterowane wentylatory (cel stosowania, sterowanie, diagnostyka)
  • oddławienie silników FSI w kontekście wzmocnienia siły hamowania

Rodzaj szkolenia

zaawansowane
50% teoria, 50% praktyka

Grupa docelowa

mechanicy

Czas trwania

{{dayCount}} {{day}}

Terminy szkoleń

Zapytaj o termin

Koszt szkolenia

1400 zł netto/os.

cena obejmuje catering, materiały szkoleniowe, certyfikat z ukończenia szkolenia

Miejsce szkolenia

Centrum Szkoleniowe Techniki Motoryzacyjnej BOSCH

ul. Jutrzenki 105

02-231 Warszawa

Kontakt

szkolenia@autos.com.pl

Karol Filarski +48 723 686 885

Bartosz Kantorek +48 723 664 538