Większość naszych klientów kojarzy ją z szerokim pokryciem pojazdów ciężarowych, autobusów i naczep. Rzeczywiście, urządzenie pozwala zdiagnozować nie tylko pojazdy z lat 80. i 90. XX wieku (np. modele Mercedes SK/MK/LK), ale również ciężarówki wyprodukowane dosłownie rok czy dwa temu (np. MAN TGX - 2024).
Podczas spotkań z klientami często pada pytanie o auta osobowe. Czy JALTEST będzie się kiedyś mierzył z tym segmentem? Odpowiedź jest jasna: COJALI od zawsze deklaruje, że nie zamierza wchodzić w ten obszar. Zamiast tego, inżynierowie producenta JALTESTA (A: 0787159) koncentrują się na utrzymaniu miana najlepszego rozwiązania diagnostycznego dla branży Heavy Duty. Dlatego już teraz tester obsługuje oprócz ciężarówek, naczep i aut dostawczych również:
Jeśli więc masz skuter wodny, motorówkę, większy jacht z silnikiem stacjonarnym, a nawet mały tankowiec – wiesz już, czym możesz go zdiagnozować. O tym, czy twój pojazd jest obsługiwany, dowiesz się pod tym linkiem: www.jaltest.com/en/coverage/7.
Tak szerokie pokrycie i uniwersalność rozwiązań, które pojawiają się w wielu pojazdach, pozwoliły w ostatniej wersji oprogramowania 25.2 wydzielić specjalną grupę pojazdów do obsługi lotnisk.
Piszemy o tym, ponieważ firma Autos, utożsamiana głównie z częściami do ciężarówek, autobusów i naczep, świetnie radzi sobie z dostarczaniem narzędzi i urządzeń warsztatowych klientom o szerszym zapotrzebowaniu. Jeśli naprawiasz wózki widłowe, traktory czy koparki, serdecznie zapraszamy. Dostarczymy rozwiązania, które usprawnią pracę w Twoim warsztacie!