We wrześniu 2023 roku ZF Aftermarket rozpoczął wdrożenie nowatorskiego projektu, który skierowany jest do profesjonalnych warsztatów zajmujących się obsługą pojazdów ciężarowych, przyczep, naczep i autobusów.
Aby nawiązać współpracę z tym projektem, warsztaty mogą zarejestrować się bezpłatnie na stronie ZF [pro] Service. Uczestnicy tego innowacyjnego rozwiązania otrzymają szeroki zakres korzyści, wsparcie techniczne oraz dostęp do specjalnych programów szkoleniowych, co jest wynikiem połączenia dwóch czołowych firm zajmujących się dostarczaniem rozwiązań i technologii dla pojazdów użytkowych: ZF i WABCO.
ZF to światowy lider, który dostarcza rozwiązania technologiczne i usługi, mające na celu poprawę bezpieczeństwa, wydajności i komunikacji w samochodach ciężarowych. Od wielu lat, najważniejsze globalne marki producentów samochodów ciężarowych, autobusów i przyczep opierają się na wyjątkowych technologiach ZF oraz marki WABCO, która jest częścią tego koncernu. Te technologie obejmują zaawansowane systemy wspomagające kierowcę, układy hamulcowe, kierownicze i systemy kontroli stabilności. W międzyczasie, rosnący znaczenie segmentu pojazdów użytkowych na rynku części zamiennych skłania do opracowywania nowych rozwiązań w zakresie obsługi i serwisowania tych pojazdów. ZF Aftermarket odpowiada na te potrzeby niezależnych warsztatów obsługujących pojazdy użytkowe, tworząc specjalny, dedykowany koncept warsztatowy.
ZF [pro]Service to połączenie dotychczasowych programów, takich jak ZF [pro]Tech (dla pojazdów użytkowych) i WABCO Service Partner, w jeden kompleksowy program, obejmujący gamę produktów wszystkich marek ZF Aftermarket: LEMFÖRDER, SACHS, TRW, WABCO i ZF. W ten sposób firma przekazuje swoje ogromne doświadczenie i wiedzę technologiczną jako czołowy dostawca części zamiennych, technologii i usług serwisowych dla ciężarówek, przyczep, naczep i autobusów. Głównym celem firmy jest wspieranie swoich klientów i zapewnienie partnerom warsztatowym dostępu do najnowszej wiedzy rynkowej oraz rozwoju zawodowego. Wprowadzenie tego nowego konceptu stanowi istotny krok w dążeniu do tej misji, umożliwiając warsztatom samochodowym lepsze przygotowanie się do wyzwań związanych z pracą na rozwijającym się rynku pojazdów użytkowych oraz poszerzenie swojego zakresu usług serwisowych.
Najważniejsze korzyści z członkostwa w ZF [pro]Service obejmują działania z zakresu szkolenia i rozwoju kompetencji pracowników warsztatów. Partnerzy otrzymują również wsparcie biznesowe
i marketingowe – poprzez wizyty opiekunów firmy, zapewnienie dostępu do profesjonalnej wiedzy technicznej za pomocą portalu, infolinii i service desk, a także umieszczenie w dedykowanej wyszukiwarce Partnerów, branding warsztatów, regionalne konferencje dla członków konceptu oraz promocję warsztatów wśród flot. Partnerzy mogą również liczyć na certyfikację potwierdzoną audytem, wskazującą na doskonałe przeszkolenie pracowników i najwyższą jakość usług świadczonych w warsztacie.
Warsztaty w ramach konceptu będą miały możliwość wyboru rodzaju partnerstwa oraz specjalizacji poprzez poszczególne moduły, które można ze sobą łączyć: ZF Driveline Partner lub Partner WABCO
oraz 3 typy pojazdów – pojazdy ciężarowe, autobusy i naczepy. Pozwoli to na precyzyjne ustalenie zakresu właściwego wsparcia technicznego dla danego warsztatu.
Oferta ZF [pro]Service w 2023 r. obejmuje następujące warianty szkoleń teoretyczno-praktycznych:
Istnieje specjalny, bezpłatny zasób dostarczany w ramach programu ZF [pro]Service, który to jest dedykowanym portalem internetowym, oferującym dostęp do praktycznych porad w formie informacji technicznych i produktowych. W tym miejscu można znaleźć także instrukcje montażowe dla określonych pojazdów, katalog części online oraz różne inne przydatne aplikacje.
„Od kilku lat widzimy coraz większe zainteresowanie i potrzebę szkoleń omawiających tematykę diagnostyki pojazdów ciężarowych. – mówi Michał Głażewski, Manager Zespołu Sieci Warsztatowych i Wsparcia Technicznego ZF Aftermarket – Rozwój konceptu warsztatowego
ZF [pro]Service jest pionierskim krokiem w kierunku wsparcia warsztatów zajmujących się obsługą i naprawą pojazdów użytkowych
w Polsce. Koncept jest jednocześnie szansą na poszerzenie zakresu świadczonych usług i rozwój poprzez wyspecjalizowanie się w nowym obszarze. Partnerzy ZF [pro]Service zyskują dostęp do najnowszych materiałów, dedykowanych szkoleń oraz osobistych konsultacji, co pozwoli im na dynamiczny rozwój i wypracowanie przewagi rynkowej”.
Po więcej informacji zapraszamy na stronę internetową https://aftermarket.zf.com/